[BSD] postfix problema

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Dec. 14., K, 23:08:32 CET

nagylzs at freemail.hu wrote:
> aliases-szel nem sikerult meg ilyet csinalnom. Ha valaki tud erre
> biztos megoldast (akar URL formajaban), akkor koszonettel veszem.

En sem vagyok egy nagy postfix magus, de azert lattam mar ilyet. Es en
ugy vettem le, hogy aliases-sel semmikepp nem lehet ilyet csinalni, mert
nem erre valo. Az aliases tablaban a cimek @ elotti reszehez rendelhetsz
kulonbozo uj "cimzetteket", akar teljes emailcim, vagy egyeb
mechanizmusok formajaban (pl. |procmail). Ebbol az kovetkezik, hogy
hiaba tekinti a szervered magat mondjuk a.hu es b.hu mailszerverenek
(mydestination), mondjuk az info at a.hu es az info at b.hu cimre jovo
levelekbol egyarant csak az "info" fog az aliases tablaig eljutni, igy
nem tudod kulon kezelni oket. Ezert kell a virtual_maps, ami a teljes
cimzett-cim alapjan illeszt.

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot