[BSD] szelesvasznu notebook

Attila Bardi battila at battila.hu
2004. Dec. 14., K, 21:01:02 CET

Hello,

bocs ha tevednek, dea 16:10 az csak a keparanyt adja meg.
Miert kellene a vesa-ban lennie ilyennek? Es miert is lenne az jo neked?

Allisd be egy 1600x1000 -es felbontast az X alatt es nem fog torzitani!
Bar szerintem a monitor dokumentaciojaban le is irja, hogy milyen
felbontasokat tamogat es erdemes azokon hajtani.

Ez idaig persze csak logiga, soha nem volt ilyen monitor a kezeim kozott.

On Tue, 14 Dec 2004, [iso-8859-1] Vas József wrote:

> Arrol erdeklodnek, van-e valakinek tapasztalata 16:10
> Keparanyu notebookokkal BSD alatt?
> Mit szol hozza az XOrg vagy az XFree?
> A Vesa modok elerhetok torzitas nelkul, vagy mindig
> kihuzza 16:10-re?
>
> Bocs az alapszintu kerdesekert, de nincs modunk kiprobalni,
> E nelkul kell a beszerzesrol donteni.

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu