[BSD] DWL-G650+ WLAN kártya

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Dec. 9., Cs, 20:15:36 CET

Halihó!

Zahemszky Gábor ezt írta:
> Akkor csak egy kérdés: /boot/loader.conf -ból töltöd be a modult?
  Nem modul... belefordítottam a kernelbe... nem kell semmi modult
betölteni, benne van alapból.

> Vagy pedig bekapcsoláskor benn van a kártya, és utólag kézzel töltöd be a
> meghajtóprogramját? Mert ha loader.conf -ból töltöd, akkor az alapján
> amit írsz csak annyi tűnik fel, hogy nem olvastad el elég figyelmesen a
> leírást :-)
  Ezt később olvastam, először találtam erre hivatkozást angolul... aztán
kerestem véletlenül magyarul, és találtam meg az írásod.

> Szóval ha feltevésem helytálló, akkor menj el a leírásnak
> majdnem a legvégére, oda, ahol a 2C pont (az áthúzott szöveg) kezdődik,
> és olvasd el az _előtte levő_ 3 bekezdést (onnantól, hogy
> if_auth_load="YES" ). Azaz ha jól sejtem (erre utaló dolgot írtál in
> fenntebb), a modulos módszernél nem csináltad meg az FwRad16.bin
> állományból az "ndiscvt -f FwRad16.bin" parancs segítségével az
> FwRad16.ko nevű modult, amit aztán a /boot/kernel (vagy még jobb a
> /boot/modules) könyvtárba kéne másolni.
  Belemásoltam, de nem keresi ott... :/

> Remélem megoldódik a problémád!
  :(

> Hát ez már az én szintemnél feljebb van, ezzel szemben szokás szerint a
> hiba leírása, és egy megfelelő e-mail címre elküldése segít*het*. (Bár
> olvastam valamikor, h Bill Paul explicit leírta, hogy befejezte a
> Project Evil problémákkal kapcsolatos hibák levelezésbeli megoldását,
> mert tele van a hócipője a sok @-szal, akik nem tudnak értelmesen
> válaszolni, értelmesen leírni dolgokat, értelmesen elolvasni doksikat,
> kernel dumpot feldolgozni, hasonlók. Ennek ellenée fenntartom, hogy ha
> kernel panic van, akkor az ilyen jellegű hibákat jelezni kell.)
  Valami van... de az okát nem tudom kideríteni. Rendszergazda vagyok nem
rendszerprogramozó... :)

> Gondolom nézted az oldalon hivatkozott www.kewl.org oldalt is :-)
  Néztem, de ott még az ACX100-nál tartanak. A sourceforge oldalon is csak
TESTONLY jelölésű az ACX111 driver. Igaz, ez már lassan fél éve, azóta nem
láttam mozgolódást a letölthető állományok között (CVS-t nem néztem).
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141