[BSD] Re: Reiserfs mount FreeBSD 5- höz

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Dec. 7., K, 10:18:49 CET

On Mon, 6 Dec 2004, Szukacs Istvan wrote:

> epp akartam kerdezni hogy mi a baj az ufs2+softupdates parossal. :)

Semmi baj nincsen. Pontosan ezt bizonyitja a kovetkezo cikk. Margo Seltzer
az egyik legelismertebb szaktekintely performancia meresekben .

http://www.usenix.org/publications/library/proceedings/usenix2000/general/full_papers/seltzer/seltzer_html/index.html

Igaz eleg regi a dolog, de 2000-ben gyakorlatilag ravilagitott, hogy a
softupdates versenykepes a journaling filerendszerekkel. Ezzel nem azt
akarom mondani, hogy journaling file-rendszernel jobb a softupdates
megoldasa. Termeszetesen 2000 ota sokmindenen javitottak a journaling
filerendszerekben.....
Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98