[BSD] Re: Reiserfs mount FreeBSD 5- höz

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Dec. 7., K, 09:09:57 CET

Zahemszky Gábor wrote:
> No én ezt gondoltam 50 percnek :-) Olyanról nincsa adatod? Azaz amikor
> bg-fsck megy az mennyire érezhető?
Nincs. Még talán most is ki van kapcsolva a background fsck, ugyanis
volt olyan hiba, hogy ha nem foreground fsckztam a fájlrendszert, akkor
egy idő után (1-3 nap) lerohadt a gép.

Ilyenkor kellett egy normál ellenőrzés és utána megjavult. Sajnos dump
nem keletkezett és akkor még fizikai hozzáférésem sem volt a géphez, így
soha nem tudtam megnézni, hogy olyankor mivel döglik meg. Most már
hozzáférek a géphez, de nem background fsck-zok, illetve azóta többször
frissítettem is már.

Ha lesz egy gyenge percem, upgrade-elek 5.3-ra és újra bekapcsolom a
bgfsck-t, hátha. De inkább abban reménykednék, hogy a diszkdoboz hibáját
sikerült végre kiküszöbölni (úgy tűnik, hogy attól döglik meg a gép
30-50 naponként).

> Amikor az 5.0 hivatalosan kijött, pár ismerősnek mondtam, h kb 5.3 lesz
> az az idő, amikor érdemes lesz vele foglalkozni (pl. kezdőknek). Nos én
> használom már egy ideje, és az 5.3 határozottan jobb, mint az előttiek,
> de azért ...
Erre gondoltam én is. Érdekes mindenesetre olvasni néhány fejlesztő
levelét az 5.3-ról, hogy milyen durva hibák vannak még benne...

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536