[BSD] Re: Reiserfs mount FreeBSD 5- höz

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Dec. 6., H, 14:06:21 CET

On Mon, Dec 06, 2004 at 01:56:12PM +0100, Zahemszky Gabor wrote:

> Nem mindegy. Attol mert ok tobben vannak, miert lenne nekik igazuk?  Amugy
> pedig, mint tudjuk, erre mindenki a FAT32-t szokta javasolni.

Talan mert azokhoz mar kesz a jouraling tamogatas? A FAT32 nem tamogat
jogokat semmi egyeb unix jellegu dolgokat.

"Udito" ezt a linuxutalatodat hallgatni folyamatosan (no flame,
ez kritika).

Amugy mint lattuk, felmountoltad az ext3-as particiokat, csak nem
journaling tamogatassal. Akkor mi a baj? Ha azt szeretnetek, hogy
lassa mind2 rendszer a particiokat journalinggal egyutt, hat akkor
irjatok meg a journaling tamogatast az ext2 melle es eksz az ext3, ez
a legeccerubb, nem?

Persze szo van az XFS-rol is, mintha ugy hallottam volna, az is jo
lenne, sot, talan a legjobb, szerintem.

tompos