[BSD] Auth Gábor cikksorozata

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Dec. 5., V, 20:00:20 CET

>   Az a helyzet, hogy nem adhatom ki a cikket, a Linuxvilág fogja a
> weboldalon elérhetővé tenni... de találtam egy oldalt, ahol az első
> olvasható... http://www.stipsits.hu/kosal/Franko-cikk/ :)

Hát, én már 1 éve nem vásárolom a LinuxVilágot, a decemberit véletlenül
megvettem, holott elég soknak tartom az árát, nem is igazán értem, hogy miért
kerül ennyibe. Egyetlen cikk volt benne, amiért a következőt meg fogom
vásárolni, illetve az előzőt is beszerzem, és ez nem más, mint a BSD cikk.
Nagyon jó lett, a fájlrendszerből és a boot folyamat leírásából sokat tanultam
:-)
Még egy fontos dolog:
http://www.enaplo.hu/FreeBSD/handbook
Ez miért nincs fenn a bsd.hu-n? Illetve miért nem csináltok olyat, mint a
www.bsdforums.org? Csak azért, mert van néhány olyan dolog, ami nem igazán
jelenik meg rajtuk és lehet, hogy nem lenne túl nagy forgalma, de legalább
témakörönként megmaradnának a problémák leírásai.

Üdv:
Bakos Gergő