[BSD] cups kerdes

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Dec. 2., Cs, 13:29:15 CET

Szervusz!

 	Allitsd be a cupsd.conf-ban a SystemGroup-ot egy olyan csoportra,
amiben a rendszergazdak vannak (pl. wheel). Igy mindenki aki "SystemGroup"
csoportban van a sajat jelszavaval tudja modositani a konfiguraciot.
 	Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98