[BSD] cups kerdes

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2004. Dec. 2., Cs, 13:02:04 CET

On Thu, 2 Dec 2004 12:32:51 +0100
"Adam Szilveszter dr." <adam at nhh.hu> wrote:

> Hali!

> Nem, de azert kis keresessel konnyen megtalaltam a valaszt a
> kerdesedre...
Khm.
En is kerestem, biz' isten, de ugy latszik rossz helyen.

> Es mibol gondolod ezt? Az altalad hivatkozott leirasban nincs ilyesmi
> irva, igaz az se, hogy nem ott van... ilyenkor ugye szepen meg lehet
> nezni, hogy akkor hol van meg.
>
> Es lass csodat:
>
> Az lppaswd parancs a cups-lpr port reszekent jelenik meg a rendszeren,
> tehat en megneznem a helyedben, hogy az fel van-e teve.
Koszi!
Kozben megtalaltam. Bocsanat, csak mar nem tudom miota toketlenkedek
rajta, mikozben dolgoznom is kene...

Azota azt is megtalaltam, hogy a path-ban a /usr/bin elobb van, mint a
/usr/local/bin, ahol a cups lp* verzioi vannak. Megcsereltem a sorrendet
(meg nem akarom teljesen lecserelni az alap lp*-ket), de a legegyszerubb
nyomtatas ( pl. /usr/local/bin/lpr /etc/<valami> ) sem megy.

Nyilvan meg mindig gond van a konfiguralassal.
Na mindegy, keresem tovabb.

Koszi megegyszer!

FAti Zsolt - Hitelnet fejleszto
Zsolt KAti - Hitelnet development