[BSD] upgrade, mergemaster, single mode, co-location

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Aug. 31., K, 17:36:40 CEST

Sziasztok!

Eloszor is koszonom mindenkinek a valaszokat, elnezest, hogy nem reagalok
minden felvetesre. Igy mar sokkal vilagosabb kepet kaptam, es bar sajnos az
ugyfelek az esetek 1%-ban hajlandoak olyan hardvert vasarolni / berelni
amiben minden ilyen management eszkoz megvan a biztonsagos kezeleshez,
azert van mas ut is szerencsere.

> Az ilyen alkalmazásra a tuti megoldás egy szerver, amelynek a
> CD-ROM-jában ott figyel a telepítő CD, mellette pedig egy másik gép,
> (amit jól megvédesz és soha nem nyúlsz hozzá) amely egy soros kábellel
> rá van kötve az elsőre.

Ez nagyon szep elgondolas, csak sajnos nekunk nem fizeti ki senki. (Tudom,
egyeni szoc. problem.)

> Normálisabb szolgáltatók adnak ilyen lehetőséget (ssh-n elérheted a
> géped soros konzolját)...

Ez viszont erdekelne, tudnal picit bovebbet irni a hogyanrol/mikentrol?

> Esetleg olyan gépet veszel eleve, amelynek a konzolját nem csak soros
> porton éred el, hanem valami más eszközzel is (telnet, ssh, vannak
> ilyenek is).

Hmm jelenleg elkepzelni sem tudom a mukodeset, talan valamilyen konzol
szerver van amit el lehet erni telnet/ssh-n keresztul TCP/IP-n s ez van
osszekotve a kliensek gepeivel soros porton?

Koszi meg1x!
--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...