[BSD] OFF: IMAP problema

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2004. Aug. 31., K, 17:09:08 CEST

Hi

Lenne egy nem igazan BSD kerdesem, bar a rendszer alapja FreeBSD 4.9.

Courier IMAP fut a szerveren, amit Mozilla Thunderbird 0.7.3-al olvasok.
Uzenet kuldeskor hibat kapok:
"There was an error copying the message to the Sent folder."

Ezen a szerveren 2 fiokom van, mindkettot IMAP-al olvasom. Az egyik
tokeletesen mukodik, a masiknal a fentit kapom hibanak.
Ebbol gondolom, nem levelezo program hiba. Fut a szerveren IMAP alapu
webmail, ami szinten tokeletesen kuld.
Ha egyebkent akarok letrehozni egy konyvtarat, vagy masolni mas
konyvtarba, mukodik, csak a sent folder nem megy.
Ellenoriztem a jogosultsagokat, de nincs ilyen jellegu hiba.
Letrehoztam a levelezoprogramban a fiokot ujra es furcsa, de 2-3 level
elkuldeseig mukodik, aztan megint jon a hiba.
Probaltam a szerveren is megszuntetni es letrehozni ujra, de nem oldja
meg a problemat.

Talalkozott mar valaki ilyennel?

Andras