[BSD] upgrade, mergemaster, single mode, co-location

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Aug. 31., K, 16:53:06 CEST

LiRul wrote:
> Igen, megtalaltam auguszutus 16. Es Sziszi irta pont azt amire gondoltam,
> hogy elpatkolhat az ssh egy nem single modban frissitett rendszernel. Akkor
> viszont a leheto legnagyobb gebasz van. Mert most merult fel, hogy az
> USA-ban levo co-loc gepre fbsdt is kerulhetne, de szerinted ki fog 2x7000 km-t
> repulni es 500e forintot fizetni egy ilyen elcseszett upgrade miatt...?!
Az ilyen alkalmazásra a tuti megoldás egy szerver, amelynek a
CD-ROM-jában ott figyel a telepítő CD, mellette pedig egy másik gép,
(amit jól megvédesz és soha nem nyúlsz hozzá) amely egy soros kábellel
rá van kötve az elsőre.

Normálisabb szolgáltatók adnak ilyen lehetőséget (ssh-n elérheted a
géped soros konzolját)...

Esetleg olyan gépet veszel eleve, amelynek a konzolját nem csak soros
porton éred el, hanem valami más eszközzel is (telnet, ssh, vannak
ilyenek is).

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536