[BSD] upgrade, mergemaster, single mode, co-location

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Aug. 31., K, 07:19:40 CEST

On Mon, Aug 30, 2004 at 10:43:02PM +0200, Papp Tamas wrote:

> Teszel melle egy masik gepet, es soros konzolon keresztul elvileg
> teljesen normalisan tudod iranyitgatni. Persze ez is rizikos imho, meg
> hujeseg. Miert akarsz ra tenni mindenkeppen BSD-t?

Nem mondtam, hogy mindenkepp BSD-t, hanem hogy felmerult mint lehetoseg, ha
ezt az ,,aprocska gondot'' valahogy normalisan at lehetne hidalni. A soros
konzol jo otlet, csak erdekes dolog emiatt ket gepet hostoltatni, nehez
bemeselni az ugyfelnek, hogy miert is kell ket masina, ha normalisan akar az
ember fbsdt frissiteni.

De a kerdes inkabb altalanossagban szolt: ki hogy oldja meg a co-loc
elhelyezett fbsds gepek frissiteset? Eddig mar tobben irtak, hogy single
mode nelkul csinaljak s nincs gond, de volt ellenpelda is. Vagy a tobbiek
soros konzolt hasznalnanak? Erre a lutri-tipusu ,,vagy mukodik, vagy nem''-re
nem lehet szervert epiteni. Mert rendben van, hogy altalaban nem kell
feltetlen single mode, de ha megis, mert irjak az UPDATING fileban, akkor
maris bonyolultabb a helyzet.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...