[BSD] Re: kicsit off: total disk image bacup

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2004. Aug. 29., V, 21:04:40 CEST

Hello,

Krisztián Oroszi wrote:

> Hmmm. érdekes.
> Csak azt nem értem miért huzatsz be a már betõltõdött Linuxal még egy
> Suse t is?

Helyben a gepeken csak egy Linux kernel van a gepeken, mas semmi. Az
osszes tobbi a szerveren van, mert igy konyebb modositani, ha barmire
szukseg van. Arra viszont lusta voltam, hogy sajat minilinuxot dobja
ossze az NFS-re, igy jott a SuSE rescue CD atirasa. De a kovetkezo
valtozat mar FreeBSD lesz, mert mini jail-eket gyakran allitok ossze,
atlatom az egeszet (hiszen en irom, a SuSE n+1 apro rc scriptjevel
szemben), igy vszinu nem lesz egy jail osszedobasanal bonyolultabb...

> Lehetne  futtani egy scriptet is hogy dd vel rántsa le az imaget az
> NFS rõl hda1 re.

Ez nalam kicsit maskepp tortenik, hogy kevesebb helyet foglaljon, ill. a
szuk keresztmetszet az a halozat:
# cat c_down.sh
#!/bin/bash
zcat /tmp/laborc.gz > /dev/hda1

> Az autoxec bat mit futtat pontosan hoyg ezeka bejegyzések átíródjanak?

regedit hn.reg

> Melyik BottManager t használod?

Na, ezt csak most talaltam meg: Smart Boot Manager. 2000 ota nem
fejlesztik, de nalunk teljesen bevallt. URL: http://btmgr.webframe.org/
Bye,
Peter