[BSD] Backup MX

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Aug. 27., P, 09:02:48 CEST

On Fri, 27 Aug 2004, Auth Gábor wrote:

> Halihó!
>
>  Van egy használaton kívüli P166-os laptopom, és támad egy ötletem. Az
> iskolai szerver áramszünet esetén 5-10 percet tud menni, utána elkushad; a
> levelek meg valamikor később beesnek. Na, ha beállítanám ezt a kis laptopot
> backup MX szervernek, akkor ő kapná meg a leveleket, ha a nagy gép éppen nem
> működik (ez karbantartás esetén is jól jönne). Ugye ezt könnyen meg tudom
> oldani: két MX rekord és kész.
>  A gondom az, hogy nem látom még át a működését... hogy kerülnek vissza a
> [...]

Ha backup MX-rol van szo, akkor automatikusan. Fontos dolgok:
- ugyanolyan sorrendben lassa az MX rekordokat a kulvilag mint a
a ket MX szerver.
- csak az  elsodleges MX szerver fogadja el local delivery-re a leveleket.
- Jol allitsd be, hogy mennyi ideig tartod a masodlagos MX spool-jaban a
leveleket, nehogy timout-tal menjen vissza.

Udv:
 	Mohacsi Janos