[BSD] Internet problema, masodik fordulo

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Aug. 24., K, 22:13:20 CEST

Szia!

SJ> Az ipf / ipnat binarist is esetleg ujra kellene forditani. De csak
SJ> tippelek:-))
Koszi, de azt elfelejtettem irni (nekem egyertelmu volt :), hogy
minden probalkozas elott a szokasos, szukseges

make buildworld buildkernel installkernel reboot installworld reboot

lejatszodott. Ami a legszebb, hogy most a legutolso forditasu
programokkal es a julius 7-i kernellel megy, de ahogy a kernel ujabb
datumu lesz, minden dugaba dol. Ugyhogy valahol valami valtozas a
kernelben van, csak azt nem tudom mi, hol es legfokepp miert.

Udv,
Zsolt