[BSD] bsd licensz

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Aug. 24., K, 18:06:57 CEST

Zsolt Sztankay wrote:

> Vagy itt említhetnénk a KiSS DVD lejátszóit is, amikben szintén linux
> fut.

Nem tudom, mi bajotok a Linuxot futtato kereskedelmi termekekkel. Bar en
sem vagyok jogasz, de tudtommal a GPL is lehetove teszi a szoftver
barmilyen, akar uzleti celu felhasznalasat, sot, penzert valo tovabb
ertekesiteset is, akar eredeti, akar modositott formaban. Csak azt koti
ki, hogy a forraskodot ugyanazon a csatornan a felhasznalo szamara
elerhetove kell tenni, es nem korlatozhato a felhasznalo
tovabbterjesztesi joga (ergo nincs ertelme penzt kerni a szoftverert,
mert az elso vasarlo ingyen barkinek tovabbadhatja). Ja, es a modositott
szoftvernek is GPL licenszunek kell lennie, ami mindezt tovabborokiti.

mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot