[BSD] Wi Fi és egyeben

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2004. Aug. 24., K, 14:45:57 CEST

On Tue, Aug 24, 2004 at 02:56:09PM +0200, Szollosi Gabor wrote:

> Bocsi, h erre valaszolok, de az eredeti levelet most nem talalom.
> 802.11b es g szabvanyok, igy elso lepesben :)
windows alatt minden wifi megy.
linux alatt megy jopar (foleg a regebbiek)
bsd alatt szinte csak a regiek.
(ezenek meg lehet finomitani - de hogy most a kaphato cuccok kozul mi
megy, es mi nem azt sajna nemtom. nekem egy osregi orinoco van, az megy
mindennel)

ha otthon akarod megosztani a netet stb. akkor kell egy AP, es kellenek
hozza a kliensek (picimaci vagy pci - igeny szerint). A notebookoddal ra
tudsz lepni hotspotokra (l. huwico), es ott tudsz vele nyomulni.

ipv6hoz kell tunnel - ehhez kell egy olyan ruter amin ezt be tudod
allitani (bsd elonyben), es a (belso) halozatod megy ipv6on.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesulet >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!