[BSD] bsd licensz

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Aug. 24., K, 12:37:35 CEST

Adam Szilveszter írta:
> elkerni, ha te tul dragan adod. RMS nem szokott vele buszkelkedni, de
> ettol meg igaz, hogy o anno bizony igenis penzert kuldozgette az
> embereknek a GNU progikat szalagon, es nem valoszinu, hogy fillerezett
> volna, hogy pontosan csak a postakoltseg legyen benne hiszen ebbol (is)
> akart elni.

Én büszkélkednék azzal, hogy egy ingyenes dolgot el tudtam adni pénzért.
A gond az lett volna (a gpl szerint is), ha a hónod alatt egy üres
szalaggal odaállítasz és nem másolja rá _ingyen_.

De ez úgy tudom pl az openbsd-nél is dedikált bevételi forrás (mármint a
cd médiumnál). Nyilván közel anyagáron adni a cd-t hülyeség volna, ha a
fejlesztést is akarja egyébként finanszírozni.

Charlie.

--
"...s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: http://www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc