Re: [BSD] Ethernet link monitorozása

Pásztor Richárd ricsip at mailbox.hu
2004. Aug. 19., Cs, 13:08:06 CEST

On Wed, 18 Aug 2004 20:43:21 +0200, you wrote:

 >Az SMC9432-t hirtelen most nem találom náluk, de az árából ítélve
 >valószínüleg nem a Realtek kategória, én is sajnálnám.

 >Nem lehetett ott szuk keresztmetszet a HDD átvitel (esetleg PIO-ra
 >visszaesés)? A másik NIC milyen?

 >A rejtélyes hibákból azért az ifconfig is megmutat ezt-azt, a switch is
 >jelzi, de érdemes lehet ellenorizni az erek bekötését, esetleg egy direkt
 >crosslink teszt is szóbajöhet a két gép között...

A vinyó egy 2.5-ös quantum, tudja az udma-t. Bár lehet nem file-másolással
kellene a
háló sebességét lemérni mert a másolás még lefoghatja a cpu nagy részét
hiába van udma.
Akkor viszont milyen program lenne alkalmas tisztán a max. átvitel
meghatározására
amit lehetöleg nem korlátoz a cpu?

Ezzel az SMC-vel a 2000+ os gép is 40-50% cpu használatot ért el, mikor 2
windózos gép
között mértem a sebességet az aida network benchmark-jával (tehát nem
file-másolással)
de ott vitte a 10-11 mega/sec-et.

ricsip