[BSD] Xorg vagy XFree4

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Aug. 19., Cs, 11:10:35 CEST

Szia!

MJ> X_WINDOW_SYSTEM = xorg
MJ> vagy
MJ> X_WINDOW_SYSTEM = xfre86-4
MJ> vagy
MJ> X_WINDOW_SYSTEM = xfree86-3
Ez az, hasznaltam is. Inkabb arra gondoltam, ha a funkcio nevek
valtoztak Xorg es XFree kozott, akkor az adott program forrast is at
kellett irni. Ezt vagy megettek (akar eredetileg, akar ports patch
formaban), vagy nem. Ha nem, akkor ha belegebedek is XFree fuggoseg
lesz. Sajnos...

MJ> Elvileg a portok at lettek dolgozva, hogy jol mukodjon a dolog.
MJ> Friss port kollekcio kell!
Lehet, hogy belefutottam a mindig jelenlevo ritka kivetelbe. :-)
Sajnos nem emlekszem melyik csomag volt, de valoszinuleg kijavitottak
azota.

Udv,
Zsolt