[BSD] freebsd 5.3

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 18., Sze, 20:31:21 CEST

Halihó!

2004. augusztus 18. 14.49 dátummal Gabor Suveg ezt írta:
> ha igen milyen tapasztaltok vannak ? Foleg az USB miatt lenne lenyeges
> a dolog, mert nem igazan megy a hp 3325 nyomtato (tudom, hogy nem a
> legjobb, de ez van, szivesen veszem a jol mukodo nyomtatot csebe :))
  Nem hiszem, mert egy HP 5150 nyomtatóval tudtam FreeBSD alatt fotót is
nyomtatni... szerintem csak a 33xx nyomtatóknak közös a driver-e, próbálj
ki valami olyat, ami számszerint közel áll... például 5150 sincs
pontosan, az 5100 viszont van, és tökéletesen megy is... ebben a
tekintetben még az XP is kicsit hadilábon állt, mert ott is 5100 drivert
tett fel az 5150 nyomtatóhoz... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141