[BSD] freebsd 5.3

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 18., Sze, 16:02:42 CEST

Szia!

Gabor Suveg wrote:

> hasznal vki freebsd 5.3pre rendszert ?

En 5.2-currentet most het elejerol.

> ha igen milyen tapasztaltok vannak ? Foleg az USB miatt lenne lenyeges a
> dolog, mert nem igazan megy a hp 3325 nyomtato (tudom, hogy nem a
> legjobb, de ez van, szivesen veszem a jol mukodo nyomtatot csebe :))

A tapasztalatok nem rosszak nalam egy Toshiba Satellite Pro 4200-as
sorozatu laptopon, minden mukodik ahogy kell meg az ACPI is, (kiveve
suspend-resume mert azt nem szoktam probalgatni) USB is, de az en
gepemen csak 1.1-es USB van tehat a 2.0-t nem tudom. Stabilitassal nekem
nincs gondom, de mondjuk ez azert is lehet mert pl nalam hw gyorsitott
video meg ilyesmi szoba se jon (a 4-es X utalja az S3-as kartyakat ezert
csak soft gyorsitoval tud futni, es a kepernyo se egy nagy durr ezert
nem is lenne ertelme pl videot nem lehet rajta nezni mert tul lassan valt)