[BSD] Re: kicsit off: total disk image bacup

Pólya Balázs polya at bnet.hu
2004. Aug. 17., K, 13:17:01 CEST

2004. augusztus 17., 12:34:36, írta:

KO> Sziasztok!

KO> Köszönök minden segítséget!!!
KO> Most már abszolút sinen vagyok, azt is mondhatnám a bőség zavarával
KO> küzdök :)
KO> De ez legyen a legnagyobb problémám. :-)

KO> Összegyűjtöttem egy levélben a válaszokat a levleitekre:
KO> Időrendben

De ezzel meg mindig nem megoldott az hogy a windowsok maguk szeretik
megmondani hogy mi legyen a netbios nevuk es sid-juk /2 egyforma osszeakad a
halon/ amig az ip osszeakadast dhcp-vel konnyen megoldhato a gep nevevel
sajnos nem. Arrol nem is beszelve hogy ha (win)domaint vagy sms-t hasznalsz
szinten nem nyero a ghostolas. szal windowsnal nem uszod meg a
korbejarast es mindegyikre valo belepest ha 1 imagebol huzul vissza
tobb gepet ha ugyis tervezed megoldani az automatikus telepitest
akkor lehet hogy erdemesebb abban gondolkodnihogy olyan
gepeket csinalj amit az atlag hallgato nem tud elbarmolni.

Balazs