[BSD] ping problémák

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 17., K, 08:36:06 CEST

Zahemszky Gábor wrote:

> Megjegyezném, épp mostanában, a gcc 3.4-re átállásnál volt az, ahol
> explicite el _kellett_ térni a sorrendtől, lévén make buildkernel-t se
> tudtál csinálni a régi gcc-vel. Isteni volt, eltartott egy darabig, mire
> megtaláltam a megoldást (mert persze a re-cvsup nem segített). Megoldás:
>
> make buildworld installworld
> imádkozás
> reboot
> make buildkernel installkernel
> :-)

Ezt *nem* tudom megerositeni. En is frissitettem nemregen az uj gcc-re,
es nem kellett (sot nem is ajanlott) elterni a sorrendtol. Ha elolvasod,
eloszor kell a make buildworld, amivel elkeszul az uj gcc is, aztan
buildkernel, ami mar az uj gcc-t fogja hasznalni. Ami nem mukodik, az
az, hogy eloszor uj kernel es aztan buildworld, de ennek sose kellett
mukodnie. Reboot is csak az uj kernel installalasa utan kell, a gcc-nek
elegge mindegy... szoval maradjunk annyiban, hogy vagy nem figyeltel a
sorrendre elegge, vagy eppen a rossz pillanatot kaptad el, ami pedig a
-current es a cvs-all listak lelkes olvasasaval megelozheto (meg akkor
is, ha ketsegtelenul az utobbi napi kb 1 oras elfoglaltsag)