[BSD] ping problémák

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 16., H, 15:07:28 CEST

Papp Tamas wrote:

> Hanyszor tapasztaltal olyat, hogy nem mukodott? Nem cinizmusbol
> kerdezem.

Melyik resz?

A leirt sorrendtol elterest nem javaslom, mert eppen mostanaban van az,
amit irtam, ti, hogy az ujonnan felnyomott userlanddel nem megy a regi
kernel es egyszer csak azt veszed eszre, hogy minden binarisod lehal.
Ezert elobb buildworld, aztan buildkernel es installkernel, majd reboot
es csak utana installworld.

Vagy arra vonatkozott a kerdes, hogy az installworld mikor nem ment
multiuserben? Ha igen, akkor arra az a valasz, hogy volt mar ra pelda,
es el tudom kepzelni, hogy pl akkor lehet, ha eppen rosszkor kapod el
mondjuk egy daemon futasat, amikor eppen forkolna, mert eppen egy kulso
user akarna belepni ra. Pl az sshd-vel kapcsolatos hiba eppen nekem volt
anno, egy gyonyoru "sshd: text busy" hibauzenettel elszallt az
installworld. Na most *elvileg* ez se olyan nagy baj, de gyakorlatilag
itt mar nagyon fugg attol, hogy mekkora a kulonbseg a frissitendo es az
uj rendszer kozott. Ha csak egy het, akkor nyilvan nem valtozott olyan
sok minden azota. Ha egy release, akkor azert igen... es akkor inkabb
nem kellene megprobalni egy felbemaradt installworldot folytatni, hacsak
nem azzal a tudattal, hogy a rescue CD keszenletben all... de ahhoz mar
tenyleg vacakolni kell.