[BSD] Kliens oldali FreeBSD

Attila Bardi battila at battila.hu
2004. Aug. 11., Sze, 12:50:16 CEST

On Wed, 11 Aug 2004, Auth [iso-8859-2] Gábor wrote:

> Halihó!

>   És mit szinkronizáljak? :)
>
>   Ezzel sincs gondom. A gond nem a felhasználói oldalról jelentkezik, ez
> megoldható... a gond az, hogy ha a KDE3-ból újabb verzió jön ki, akkor
> azt mind a 60 gépen frissíteni kellene, ha kiderül egy Samba sebehetõség,
> akkor azt 60 gépen javítani kell, ha megváltoztatom a szerveren
> valamilyen hálózati összetevõt, akkor az 60 gépen meg kell változtatni.
> Erre se az rsync, se az NFS nem jó. Teccikérteni? :)

Gondolom nem a base rendszert akarod frissiteni, es Levys baratunk pont a
plusz programok frissitesere gondolt, amit szerintem is meg lehet oldani
rsync-kel ha lokalisan akarod, vagy pedig nfs-rol, es nem is kell
masolgatni.

Masik megoldas a diskles boot, nfs-es mountolasokkal, es akkor mar mionden
mehet nfs-rol.

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
 Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu