[BSD] Kliens oldali FreeBSD

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 11., Sze, 12:26:16 CEST

Halihó!

2004. augusztus 11. 12.32 dátummal Levente Simon ezt írta:
> esetleg rsync
  És mit szinkronizáljak? :)

> NIS es/vagy Ldap a szerverszintu konfigokra, illetve NFS-en felmountolt
> home fs.-ek a userek dolgainak. (tudom, hogy a tamadasok melegagya
> mindketto, de ha jol sejtem nem egy buisness critical full internet
> access halozatrol van szo :))
  Ezzel sincs gondom. A gond nem a felhasználói oldalról jelentkezik, ez
megoldható... a gond az, hogy ha a KDE3-ból újabb verzió jön ki, akkor
azt mind a 60 gépen frissíteni kellene, ha kiderül egy Samba sebehetőség,
akkor azt 60 gépen javítani kell, ha megváltoztatom a szerveren
valamilyen hálózati összetevőt, akkor az 60 gépen meg kell változtatni.
Erre se az rsync, se az NFS nem jó. Teccikérteni? :)
  Egyben nem tudom áttólni az egész könyvtárszerkezetet, mert szinte
minden gép más hardvert tartalmaz. Meg egy feltelepített programot hogyan
teszek át máshova? Például csomagban érkező Acrobat Reader-t tenném fel,
hogy lehessen ilyet nézni, és hogy teszem fel 60 gépre? :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141