[BSD] Melyik bsd-t

csaba.kollar at enternet.hu csaba.kollar at enternet.hu
2004. Aug. 10., K, 00:02:08 CEST

On Mon, 2004.08.09. at 19:19 +0200, Karolyi Reka wrote:
> Nekem egy ibm eServer 235-ossel volt, szinten ServeRaid-del (6i).
>
> Sajnos 4.9 BSD kernel panicolt vele, 5.2.1 BSD lefagyott (egyszeruen csak
> a reset gombot lehetett nyomkodni, de azt gyakran. :(

Nalunk lassan 2 eve megy egy ilyenen frankon a 4.x, ami sajnos
halal volt neki az a ServeRaid. Szentem azok a kartyak
takolmanyok, nem veletlen hogy a mai napig nem tudnak hozza
normalis bsd -s drivert csinalni (ha nem igy van akkor javitson
ki valaki, reg neztem, es nagyon boldog lennek ha nem igy lenne), ha
mast teszel bele (pl cpq/hp smartarray) tuti jol jarsz.

--
Chal,
mailto: chal at enternet.hu