[BSD] spam?

attila.rajmund.nohl at ericsson.com attila.rajmund.nohl at ericsson.com
2004. Aug. 9., H, 15:48:17 CEST

On Mon, 9 Aug 2004, Hajdú Zoltán wrote:

> On 2004. 08. 09., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> Ennyit rak bele a Bat, ha jól látom a header -be. Aztán, hogy a szűrő
> szerint hogyan kellene kinézni egy Bat header -nek, azt nem tudom.

A spamassassin-ban így néznek ki az érintett rule-ok:

header __THEBAT_MUA             X-Mailer =~ /The Bat!/
header __THEBAT_MUA_V1          X-Mailer =~ /^\QThe Bat! (v1.\E/
header __THEBAT_MUA_V2          X-Mailer =~ /^\QThe Bat! (v2.\E/
header __CTYPE_CHARSET_QUOTED   Content-Type =~ /charset=\"/i
header __CTYPE_HAS_BOUNDARY     Content-Type =~ /boundary/i
header __BAT_BOUNDARY           Content-Type =~ /boundary=\"?-{10}/
meta FORGED_MUA_THEBAT_CS       (__THEBAT_MUA && __CTYPE_CHARSET_QUOTED)
meta FORGED_MUA_THEBAT_BOUN     (__THEBAT_MUA && !__THEBAT_MUA_V2 && __CTYPE_HAS_BOUNDARY && !__BAT_BOUNDARY)

Ha jól látom, az nem tetszik a spamassassin-nak, hogy nálad egyenlő
(=) karakterek vannak a Content-Type-ban mínusz (-) helyett. Belenéztem
egy-két, linux listára küldött levélbe, ott nem volt boundary a
Content-Type-ban. Egyébként miért BASE64-ben kódolva küldöd a
leveleidet?
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."