[BSD] Melyik bsd-t

Tóth Lilla tothlilla at freemail.hu
2004. Aug. 9., H, 14:41:23 CEST

Sziasztok.
Tisztában vagyok vele, hogy a $subject kérdéssel vékony
jégen járok, de talán flame nélkül kaphatok tanácsot.

Az most a feladatom a munkahelyemen, hogy kiöregedett
szerverekből készítsek tűzfalat, levelezőszervert stb. Semmi
grafikus felület, semmi multimédia.
Ezek több processzoros i386 gépek (max 700 MHz PIII Xeon),
nem tudom melyik bsd-nek jobb/rosszabb a támogatása ehhez.
(Erre vonatkozóan senki nem mondja magáról, hogy rosszabb
mint a másik :-)

Gyakorlott linuxos vagyok, de most bsd-be ásnám magam. Ha
már szabad kezet kaptam a rendszer megválasztásánál :-)

Kérdésem, hogy tudok-e úgy kérdezni,  hogy ne az egymondatos
bsd-választó tanácsot kapjam vagy inkább ne kérdezzek
tőletek, csak keccsöljem végig mind a hármat? Lehet-e
objektív módon választani vagy ízlés dolga?

Köszi:
Lilla