[BSD] spam?

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 9., H, 11:45:41 CEST

Hajdú Zoltán wrote:

> Az encoding nem tudom, miért izgatja, de a 4.3 elég fura, lévén a
> levelező kliensem nem csak tetteti, hogy The Bat!, hanem valóban az is
> :)

<...>

> ---This message has been scanned by eAppliance 1000.---

Nem ennek a csodanak van hozza valami koze? A SA csak azt nezi, hogy a
megadott MUA-ra jellemzo jegyek megvannak-e a levelben, illetve, hogy
nem eppen egy masik MUA-ra jellemzo jegyek vannak-e benne, viszont az
ilyesmi szepen megvaltozhat, ha egy ilyen appliance szetszedi es ujra
osszerakja a levelet... meg a kodolasban is benne lehet a macsa.

OFF: Az mku-nel lehet Bat-et hasznalni levelezokliensnek, vagy szabin vagy?