[BSD] (szoftver)raid kerdes

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 5., Cs, 09:23:50 CEST

Szia!

NAGY, Zoltan A. wrote:
> A 4.10R hw listája szerint a dolognak mennie kellene, de mint
> a lists.freebsd.org-on is egy az egyben ugyanezt a kábel-problémát
> (miszerint azt hiszi szar a kábel, és csak DMA33-at enged) majd
> a "PIO-mode" üzenetet tolja ha hozzányúlok a diskhez lehet ez
> a hw listában hibás megállapitás. Hol, kinél, minél lehet ezügyben
> jelezni a dolgot?

Ha kifejezetten doksi problema, akkor lehet egy PR-t meneszteni a docs
kategoriaban es beleirni, hogy a hw listaval van a gond. De szerintem
elotte megerhet egy kort meg a -stable es/vagy questions listakon is,
mert lehet, hogy javithato (ha mar probaltad ezeket akkor bocs, ezeket a
listakat nem olvasom...)

> És ha nem megy csak 5.2.1-el azt merjem-e használni? ;-)

Igen, bar akkor mar inkabb a 5.2-CURRENT. Sokkal jobb. De varj vele meg
kb egy-ket hetet, mert gcc upgrade volt (3.3.3 -> 3.4.2) es ezert meg
nem minden port fordul le. Upgradelok, make worldolok is figyeljenek,
minden C++ alkalmazas ujraforditando. OOo rulezzz. Most kar, hogy nem
vagyunk kint a Sz*get-en mert lehetne 48 oras non-stop forditasi
happening kivetiton, mikozben a befuvezett tomeg utemes skandalassal
biztathatna a kozepen emelvenyen elhelyezett gepet. BSD advocacy @ its
best. ;-)

Bocs, egy kicsit elgozoltem ugy tunik ebben a melegben :-)