[BSD] Re: jumper server (ingyen shell)

Chal csaba.kollar at enternet.hu
2004. Aug. 4., Sze, 23:57:29 CEST

On Wed, 2004.08.04. at 20:32 +0200, Auth Gábor wrote:
>   Hogy védekezel az ellen, hogy az éj leple alatt 100 millió címre spam-et
> adjak fel? :)

Bele sem merek gondolni hogy ezen kivul mit lehetne meg...
Amugy nekem kicsit meredek a dolog (mar majdnem megneztem a
naptarat hogy nincs e veletlenul aprilis 1. :) ), csak en vagyok
egyedul ezzel?
Csunyan be lehet ezzel szivatni nem csak azt aki csinalja...
Jopofa dolog, az teny, de en a legdurvabb remalmomban sem birom
elkepzelni hogy ilyet csinaljak :)

Vegulis a jumper.bounceme.net -en van a cucc? Ha jol latom akkor
az egy adsl... Nem szuk ez egy kicsit?

Bye,

--
Chal,