[BSD] Ingyenes shell

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Aug. 4., Sze, 13:22:25 CEST

> Uj szerver indult, amely ingyenes shell elerest biztosit, tovabba scp,
> ssh,telnet lehetoseg, programozasi kornyezet: perl,tcl,c,c++, 10mb
> web-tarhely reklam nelkul. A szerveren FreeBSD 5.2.1 os van.
Szerintem, ha vki ilyet indit, akkor ahhoz mar kell nehany dolog.

Problemaim vele: csak P75, csak 40M ram, csak egy AHA1542 -es
	vezerlo, nem eppen a legfrisebb szoftverrel (lehet, hogy most
	lett forditva nemreg, de attol meg ugyanolyan "sima"
	5.2.1-RELEASE),

Kedves bendegus at rette.net! Te inditottad ezt a masinat?
Ha igen, akkor van egy-ket 5letem, ill. tanacsom a szamodra,
ha erdekel.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966