[BSD] Nem fordul az Java (jdk14)

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2004. Aug. 4., Sze, 08:56:05 CEST

On Wed, Aug 04, 2004 at 07:20:34AM +0200, Auth Gábor wrote:
> Halihó!

>   Most találkoztam vele először.

>   Generált forrás, de attól még nem kellene ilyennek belemásznia... :)

>   Nem... másodszori fordításra ment rendesen. Logban, dmesg-ben semmi
> nyoma akkortájt bármi rendellenességnek.
igen, nalam is azonos volt a hiba. azzal egeszitenem ki, hogy nemcsak 1*
jon elo, de teljesen rapszodikus.

sz: en voltam.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyes�let >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!