[BSD] openbsd gond

Csaba ASZALAI csaba at morpheus.pte.hu
2004. Aug. 4., Sze, 07:40:37 CEST

> Noveld duplajara NBCLUSTERS-t. Ha igy is ez a hiba jelentkezik, akkor irj bugreportot.
> De megnezheted cvs logokat/levlisteket mivel lehet hogy mar fixeltek ezt a hibat.
megnoveltem, de ugy tunik csak halogatom vele az elkerulhetetlent.
a bge multicast bugot ugy tudom a -currentben megszogeltek

"Changes since 1.26: +19 -29 lines
Diff to previous 1.26 (colored)
- Properly support multicast reception.
- Use ether_crc32_le() instead of equivalent hand-rolled CRC routine.",

...viszont ez a stablen nem segit

/*      $OpenBSD: if_bge.c,v 1.23 2004/02/27 16:03:06 niklas Exp $      */

a nagyobbik baj az, hogy ha kiirtom a kernelbol a broadcom supportot
akkor is ugyanez a helyzet, vagyis nem (csak) a halokartya miatt dob
hatast a rendszer.

esetleg mas otlet?

udv:

	csaba