[BSD] (szoftver)raid kerdes

NAGY, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Aug. 4., Sze, 03:46:54 CEST

Sziasztok!

Administrator/Mentat%MENTAT at mentat.hu wrote:
> atacontrol?
>
> (Igaz nem próbáltam SATA controllerrel)
>
> 5.2.1-en (is) vígan boot-ol a tömbröl.

Pár napja emlegettem itt mindenféle sirámokat
disk gondok kapcsán. Abban az esetben atacontrol
kellett, hogy a tömb mint 'ar0' látszódjon, de
a particionálásnál állandóan elhasal (amikor
kiirná a particiós táblát) a 4.10 a
SATA-kból kreált mirror-tömbömmel, mert a kiirt
üzenet szerint PIO-módban piszkálja a disket ami
nem tetszik neki. Csak remélem, hogy a két disket
nem nyirta ki eközben... Kérdésemre senki semmit nem
reagállt -- azért még reménykedem bennetek (is).

(Emlékeztetőül az VIA8237 chipset volt, ASUS A7V600-on,
FreeBSD 4.10)

Nyözö