Re: [BSD] ipfw sirám

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Ápr. 30., P, 06:23:40 CEST

On 2004. Apr 29, , at 11:09 du, Adam Szilveszter wrote:

> Eloszor meg kellene nezni, hogy a szabalyok tenyleg betoltodnek-e es
> tenyleg erik-e oket csomagok. Az "ipfw show" mit mond?

Az ipfw list-et néztem, az kilistázta. Ennek ellenére a belső címeket
se lehetett pingelni ...
Ami még furcsa volt, hogy a lista eredetileg add 10 check-state -tel
kezdődött. Na erre az ipfw2 azonnal kiborult, ezt meg se ette. Amikor
ezt a sort kivettem, a többit látszólag megette, azonban le is zárt
mindent nyomban :(

	Gábor

"Always forgive your enemies. Nothing annoys them so much. (Oscar
Wilde, 1854-1900)"