[BSD] Java problema

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Ápr. 28., Sze, 16:54:09 CEST

> Huuuh. Ez mar tenyleg a X aktak kategoria kezd lenni. Azt mondod,
> hogy ugyanazok az appletek nem mennek 1.4.2-vel, mint amik mennek
> 1.4.2-vel?
Felig-meddig.
mi megy a 1.4.2p5 -tel, az ugyanazon a gepen nem megy 1.4.2p6_4 -el.
*Elmeletileg* ugyanaz a ketto. Elmeletileg.

> :-) Mert eppen errol van szo: a ket altalad emlitett port *nem*  a
> : Java
A "regi" kde (3.1 sorozat) is ugyanezt muveli az emlitett "ket
valtozat".

> ket verzioja. Nem arrol van szo, hogy az egyik gepen 1.3-as Javat
> hasznalsz a masikon 1.4-est? Abban sincs semmi kulonbseg, hogy
> melyiket lehet konqueror ala betenni, ha a konq tamogatja az
> 1.4.2-t akkor mennie kell mindkettovel ha nem akkor meg nem. A
> plugint mindket patch keszlettel forditja tehat nem ez a kulonbseg.
> Meg azt is megjegyzem, hogy a KDE firssitesehez nem kell a JDK-t
> 1.4.2-rol 1.4.2-re "frissiteni" mert a vegeredmeny nem
> valtozik/valtozhat meg.
Elvileg nem.
De ha szeretned, akkor keszitek neked egy hozzaferest, es
kiprobalhatod magad is. :)

> Szoval? Nem akarok kotekedni, csak az a gyanum, hogy arnyekra
> vetodsz. A FreeBSD port verzioszamanak semmi koze nincs a Java
> verzioihoz. Annak, hogy egyik esetben ment a dolog a masikban pedig
> nem szerintem valami mas oka van... pl a KDE-n belul. hmmm. Ha
> egyszer lesz hozza erkezes, lehet, hogy egy expedicio a helyszinen
> hozna megvilagosodast... egy biztos, nekem ment a JDK 1.4.2 amikor
> ment, amikor meg nem akkor meg kiraly segfaultot csinal a plugin,
> de azt legalabb konzisztensen :-(

Amugy meg a "jol mukodo" gep felszabadult delelott, aztan gyorsan
csinaltam rola egy mentest. Utana elinditottam a jdk14 jelzesu
portnak a forditasat, szamitasaim szerint hajnali 6 utan nemsokkal
be fogja fejezni.
Bar jomagam semmi ertelmet nem latom ismet megnezni a dolgot,
de biztos ami biztos.

Holnap delelott vmikor majd beszamolok az eredmenyrol.

A "frissitett" gep:
kdeaddons-atlantikdesigner-3.2.2 Editor for Atlantik
kdebase-3.2.2			Basic applications for the KDE system
kdegames-3.2.2		Games for the KDE integrated X11 desktop
kdelibs-3.2.2_1			Base set of libraries needed by KDE programs
kdenetwork-3.2.2		Network-related programs and modules for KDE
kdepim-3.2.2			Personal Information Management tools for KDE
kdeutils-3.2.2			Utilities for the KDE integrated X11 desktop
jdk-1.4.2p6_4       		Java Development Kit 1.4.2
linux-sun-jdk-1.4.2.04	Sun Java Development Kit 1.4 for Linux

A meg nem piszkalt gep (amin mukodik a dolog):
hu-kde-i18n-3.1.4		Localized messages and documentation for KDE3
kdeaddons-3.1.4		Additional plugins and scripts for some KDE
kdeadmin-3.1.4			KDE applications related to system administration
kdeartwork-3.1.4_1		Additional themes, sounds, wallpapers and window
kdebase-3.1.4 			This package provides the basic applications for the
kdeedu-3.1.4			Collection of entertaining, educational programs for
kdegames-3.1.4		Games for the KDE integrated X11 desktop
kdegraphics-3.1.4		Graphics utilities for the KDE3 integrated X11
kdelibs-3.1.4_1			This is the base set of libraries needed by KDE
kdemultimedia-3.1.4		Multimedia utilities for the KDE integrated X11
kdenetwork-3.1.4		Network-related programs and modules for KDE
kdepim-3.1.4			Personal Information Management tools for KDE
kdetoys-3.1.4			Small applications for KDE
kdeutils-3.1.4			Utilities for the KDE integrated X11 desktop
jdk-1.4.2p5			Java Development Kit 1.4.2
linux-sun-jdk-1.4.2.02	Sun Java Development Kit 1.4 for Linux

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966