Re: Kezdo kerdesek (volt Re: [BSD] (nincs tárgy))

Adam Csongor Adam.Csongor at seznam.cz
2004. Ápr. 28., Sze, 09:42:05 CEST

> Adam Szilveszter wrote:
> > Ez az a Vodafone-os cucc?
Ez nem vodafonos cucc, arra irtak hogy linux ala nincs rendes GPRS tarcsazo progi, es az emberek altalaban nem tudjak, hogy mondjuk a westel GPRSnel milyen parametereket kell megadni a betarcsazasnal, illetve hogyna kell beszelgetni a telefonnal mint modemmel. Ezert irtak egy ilyen univerzalis tarcsazo progit ami allitolag marha sok halozatot es telelfont out of the box ismer, es igy csak anniy a dolgod, hogy radugod a telcsit, orszagot, halozatot valasztasz, benyomod a felh.nevet, jelszot, es mehet a connect. Ez azert eleg jelentos elorelepes az eddigi modszerekhez kepest. Mas dolog, hogy meg nem probaltam de allitolag mukodik. Megjegyzem ezzel kapcsolatban, hogy indult (nem tudom most mi van vele) es masik magyar linux disztrib az UHU mellett (Black Panther) es azok reklamoztak hogy "az elso linux disztrib amiben benne van az Easy Connect!" ami mellesleg magyar fejlesztes, dwe akkor is ROTFL

Na udv
Cs
Doposud jste fo»ák pouľívali pouze k focení. Ale teď z něj můľete i telefonovat. SonyEricsson T230 jiľ od 977,- Kč. www.oskar.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73658&section=/