[BSD] Java problema

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Ápr. 28., Sze, 07:20:23 CEST

Szia!

On Tue, Apr 27, 2004 at 08:38:54PM +0200, Fazekas Mihaly wrote:
> Adodott egy kis problema a freebsd -s java -val.
> Itt a kornyezetemben van tobb gep, az egyiket frissitettem.
> Eredetileg a jdk-1.4.2p5 -s java csomag volt fent (ports)
> Az uj, ami felkerult: jdk-1.4.2p6_4.

Ezt ertem.

> Hogyan kell "hivatalosan" a regebbi java -t forditanom az
> aktualizalt ports fa mellett?

Ezt viszont nem... mire kellene neked egy regi verzio? Plane, mikor nem
is regi verziorol van szo, (mindketto 1.4.2) hanem csak arrol, hogy egy
regebbi FreeBSD patch keszlet volt hozza amit azota ujabbra csereltek
mert hibakat javitottak ki...

> Magyarazat:
>
> A masik geprol (tobbek kozott) azert nem szeretnem athozni
> (at-ganyolni) a regebbi valtozatot, mert a masik gepben
> AMD K6-200 proci van, ameddig emebben Intel Celeron-533.
> Es a forditasnal hasznalok mindenfele optimalizaciot.

Ez vilagos. De ha amugy is optimalizaciot hasznalsz, akkor egyszeruen
fogod az aktualis portot es leforditod. Es boldog leszel mert a masik
gepen is az uj Java verzio lesz fent. Es utana hozzafrissited a tobbit.
Mi a gond? Miert kell a masikrol (ami el van maradva) athozni az uj
helyere a regi Java-t? <fejvakar>

> (keveset hasznal, de sajnos kell, mert kulonben meg
> rosszabb a helyzet :( )
> A frissites pedig azert lenne szukseges, mert a masiknak
> mar "nagyon regi" a KDE -je (3.1.4), valamint a koffice
> is mar legalabb 2 generaciot kesik (azon a gepen).
> Es a kolleginanak nem tetszik, hogy nehany dolgot nem tud
> rajta megcsinalni, oszt' vissza akarja pakoltatni velem a
> win98 -at.

Ez vilagos. Akkor ott kellene az uj Java melle uj KDE meg uj koffice
gondolom. Bar ha a kollega a win utan sohajtozik, akkor ott alighanem az
OOo lesz a megoldas inkabb mert a koffice mikor utoljara neztem meg
messze nem volt annyira csucs az MS formatumok iras-olvasas
kezeleseben...

De he megmagyarazod, hogy minek kellene neked a regi Java talan
megertenem...

La vida es una flor