[BSD] (nincs tárgy)

Szalóczi Áron aron-lauschmann at freemail.hu
2004. Ápr. 25., V, 16:48:53 CEST

Sziasztok Srácok Lányok!segitseg kellene.AZ 5.1 FreeBSD OP. nem
tudom a hangot összehozni. a hangkártya meghajtóját nem tölti be
a Kernelbe. Alaplapi hangkártya PVI -es masina. ASUS alaplap. Hibaként
 KDE-t hozza fel ill. Esound Progit.Internet beállításban is gyenge
vagyok.Kinek van meg EasyConnect FreeBSD-re nekem csak Linuxos
van.Helyi hállózat beállítás megy. Köszi elöreis mindenmindenkinek.
sziasztok Éljen a Linux a FreeBSD és szabadság. a Windows na ja
ha kijönne a rabszolgaságból talán egyszer lesz belöle valami.