[BSD] imap

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Ápr. 21., Sze, 09:19:12 CEST

Szia!

Pal Vaczi wrote:

> haaaaat, feltettem a mutt-ot, de ahogy elnezem ehez kulon pilotavizsga
> kell mar ahoz is, hogy egyaltalan az imap-os leveleket olvasni tudjam.

Azert annyira nem veszes, bar nekem is rament egy napom, hogy
bekonfiguraljam ;-) De megerte. Azota nagyon szepen kezreallo levelezo,
ami mindent tud olyan dolgokat is, amit gyakran GUIs tarsai sem. Plusz
ennek hatasara kezdtem el vim-et hasznalni az addigi egyszerubb editorok
helyett ami szinten egy jo mozdulat volt igy utolag elnezve ;-) Csak az
a kar, hogy sajnos sok helyen meg mindig .doc formatumot kernek vagy azt
kell szerkeszteni, ezert az OOo egyelore fix hellyel rendelkezik a gepen...

> akkor remelem a kovetkezorol lesz szo a listan, es ra is erek majd :-)

Majusban lesz masodik penteken ha nem jon semmi kozbe persze... hmhmhm.

> inkabb a kocsmazast preferalom :-)

Mert akkor hatha utana nem emlekeznek az emberek utolag, hogy milyen
kerdesekkel bombaztad oket? :-)

> ebben biztos igazad van, de nem is feltetlenul erre gondoltam. a linuxot
> , legalabbis desktopkent (mostmar) tagadhatatlanul tobben hasznaljak.
> emiatt a google konnyebben ad segitseget a problemakra (pl. most mikor a
> cyrus miatt keresgeltem, szinte csak linuxos howto-kat talaltam).

Ez igaz, de mivel a program ugyanaz, ezert a kulonbseg legfeljebb abban
lesz, hogy melyik allomanyt hol talalod. Ami meg nem egyforma a Linux
terjesztesek kozott sem. Az, hogy funkcionalitasban legyen kulonbseg
extrem ritka.

> masreszt a hardver tamogatas is jobb talan az ujabb/egzotikusabb
> hardverek eseteben.

Legfeljebb a zart forrasu 3D video driverek azok, amik ebbol egy asztali
gepen erdekesek, de mivel ugy sincsenek valodi 3D jatekok Linuxra se
nagyon, ezert ez se gond (plusz a zart forrasu driverekkel tenyleg lehet
szivni). A mai tobb gigahertzes CPU-kkal a tuxracer szerintem csakugy
szall full sw renderinggel is. Mielott elfelejtem, nem regen bekerult a
portsba a duke nukem 3d, aki szereti az ilyet.

> es mivel a desktop eseteben nem erdekel annyira a
> biztonsag meg a stabilitas mint a server-nel (most is win-rol irok...),
> ezert inkabb konnyitenek az eletemen :-)

Ki hogy szereti.