[BSD] usb2 device usb1 mode, why?

Szukacs Istvan litch at underworld.hu
2004. Ápr. 17., Szo, 11:35:58 CEST

Adam Szilveszter wrote:

>Ezt termeszetesen ennyibol nem lehet megmondani. Megint, a kepernyodet
>csak homalyosan latom. Ha esetleg elmondanad, hogy mit csinaltal es mi
>volt az eredmeny, az sokkal jobb lenne. Volt itten arrol szo, hogy a
>kernelt ujra kellene konfiguralni es forditani. Ezt megcsinaltad? Mit
>mond amikor megtalalja az USB vezerlodet stb.
>
>Udv:
>Sz.

heh.
nah akkor osszefoglalom. van egy eszkoz amit kene hasznalni a bsd alatt.
usb2.0as ide to usb cucc.
 device ehci ment a kernel confba. make depend, make, make install
a dolog semmit nem valtozott, 1.0as modban megy.
 viszont!! ha be akarom tolteni a _hangkartya_ driver
(/boot/kernel/snd_ich.ko) akkor kiirja hogy ehci0 found (nem pontosan
idetem) es csontrafagy a system, debuggerben talallom magam.
Melyik confot akarod latni?
semmi mast nem varialtam csak device ehci.
uff