[BSD] imap <OT>

Légrádi Gábor Legradi.Gabor at nik.bmf.hu
2004. Ápr. 17., Szo, 11:08:51 CEST

2004. április 17. 08:11 dátummal ezt írta:
Hahó!
<OT>

> Elvileg eppen tegnap lett volna sorozes. De nem volt, mert
> erdeklodes hianyaban elmaradt. Pedig nem te vagy az elso, akinek
> lennenek kerdesei a BSD-vel kapcsolatban amit szemelyesen jobban
> meg lehetne beszelni.
>
> Egyebkent jovo het vegen lesz egy nyilt forrasu szoftver show a
> Kandon Obudan penteken, eppen van szo rola, hogy a BSD is valami
> modon kepviselteti majd magat. Ha igaz, ott akar beszelgetni is
> lehet... addig is csak annyit, hogy a BSD szerintem nem rosszabb
> desktop mint valamelyik nepszeru Linux terjesztes, mert nem igazan
> [...]

Itt egy kis tévedés van. Nem a jövő héten, hanem hanem most volt az
említett alkalom, de csak egy előadás erejéig. Az előadó Varga S.
Csaba (,,Guska'', a FSF Magyarország elnöke) volt, a téma pedig a
szabad szoftverek alapjai (fogalma) és a dokumentumok védelme (pl.
titkosítás) szabad szoftverekkel. Hasonló jellegű előadások a
továbbiakban is lesznek, majd igyekszem itt a listán is meghirdetni.

A jövő héten pénteken (2004. április 23.) lesz egy kiállítás és
konferencia, amely a Linux-ról szól elsődlegesen (fókuszban a
középiskolai felhasználókkal, tanárokkal és rendszergazdákkal), de
ezen az eseményen kiállítóként feltűnik a Magyar BSD Egyesület is.

Erről a Linux-os kiállításról a

http://www.lok.ini.hu

címen lehet információhoz jutni.

</OT>

Gábor

P.S. Ha a BSD sörözés valóban érdekel többeket, akkor a "sörözési
felhívást" majd erre a listára is igyekszünk elküldeni.
          Légrádi Gábor                <Legradi.Gabor at nik.bmf.hu>
    Budapesti Műszaki Főiskola           1300 Budapest, Pf. 267.
  Neumann János Informatikai Kar   1034 Budapest, Nagyszombat u. 19.
 Alkalmazott Informatikai Intézet  Tel.: 3689-840/175 TFax: 368-9632
             "Share what you know. Learn what you don't."