[BSD] FreeBSD Raid 5 vezerlo

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2004. Ápr. 15., Cs, 13:38:25 CEST

3410s-es RAID vezerlom van (2 is). mind fbsd, mind netbsd rendszeren tokeletesen
mukodik - ports-bol dpt* tool-okkal ill. fbsd-nel a gyari cd-n talalhato
eszkozokkel remekul elboldogul.

4 csatorna
raid5

megbizhato, jo.

--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.