[BSD] FreeBSD Raid 5 vezerlo

Szekeres Szilárd szeszilard at megasoft.hu
2004. Ápr. 15., Cs, 11:49:44 CEST

Sziasztok!

FreeBSD szerverhez kellene valasztanom SCSI RAID5 vezerlot. Amit kineztem,
az az Adaptec 2120S. Megneztem a hardware tamogatottsagot a leirasban, ott
csak 2100S van. Mivel 4.9-es BSD lesz telepitve, fontos lenne tudnom, hogy a
2120S-t kezeli-e a rendszer valamilyen modon, vagy ne is probalkozzak vele.
Az 5.2.1 pedig nekem meg nem megnyugtato, bar tetszetos, az tamogatja a
21xxS vezerloket is.
A szerveren Postfix lesz, spam es virusszures (tobb viruskeresovel),
orszagos halozat, extrem mail es virus es spamforgalom :-)

Szivesen fogadok tapasztalatokat SCSI RAID5 kartyaval mukodo rendszerekrol,
foleg ma is beszerezheto kartyakkal rendelkezok irjanak, mivel celom, hogy
alapbol ismerje fel a rendszer a vezerlot.

Elore is koszonom a segitseget!

Szilard.