[BSD] Kaspersky antivirus

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Ápr. 9., P, 13:36:59 CEST

On Fri, Apr 09, 2004 at 10:08:27AM +0200, Kovács János wrote:

> Igen. És csak rossz emlékeim vannak vele: 4.6-4.8 ig volt ilyen de a
> support
> egy nagy rakás sz*r. Sajnos nem csak az itthoni, hanem az orosz is...
> (ha nincs kolleganőd, aki perfekt cirilből, neis kezdj neki)
> Egyébként technikailag: nem a legjobb megoldás, teljesen átírja a mailt,
> filter
> filterjeként meg vannak még benne bugok (elvesző report levelek)

1 eve linuxon hasznaltam, mukodott, es nem veszett el semmi, igaz nem
a nativ, altaluk ajanlott mailfiltert hasznaltam, hanem a daemont
epitettem be 2 postfix koze.

Ettol fuggetlenul nekem sem tetszik, sot felelslegesnek tartom.

> Az sem tetszett benne, hogy a 3->4 -es verzióváltásnál 3-as licenszet nem
> frissítettek de a 4-esnek meg valami betát rilizeltek, amihez napi 3
> debugot
> biztos küldtünk kéthéten keresztül, aztán lemondtunk a hosszabításról.

Erre emlexem..

> Ha mindenképp fbsd-s megoldást akarsz, akkor a drweb-et ajánlom: az
> installere még a portsban is benne van, natív fbsds csomag, és nagyon
> egyszerűen és jól konfigurálható, spamass-el is filterként tökéletes.
> Ja és nem /mailbox a licenszelése, ami nem egy utolsó szempont!!!

Ezt akkor ajanlottad, es beszeltunk is rola, elso nezesre valoban tok
jo volt, foleg az, ahogy megoldottak. Viszont amikor beadtam neki
egyszerre nagymennyisegu levelet, akkor egyszeruen nem tudott vele mit
kezdeni, hibauzeneteket dobalt vissza a feladonak. Szoval meg csak nem
is a queue-ban tarolta a leveleket, hogy varjatok 1 picit.

En a mailscanner, postfix, clamav triot hasznalom, es tuti jo, nagy
mennyisegu levelnel is. Ingyenes es jo is, jobbat nem tudsz csinalni
akkor sem szerintem, ha fizetos megoldast valasztasz. Ha igen,
szoljal, mutasd meg, mert azert nem azt allitom, hogy nem lehetne;)

tompos