[BSD] Kaspersky antivirus

rhiannon rhiannon at bitworks.hu
2004. Ápr. 8., Cs, 10:13:23 CEST

2004-04-08, cs keltezéssel 09:49-kor Auth Gábor ezt írta:
> HalihĂł!
>
>   Van közöttetek valaki, aki próbálta ezt a csomagot? Lenne egy
> mail-gateway erre alapozva, és árban is kellemes lenne a program, viszont
> - bár a 2F oldalán meg van említve a FreeBSD - Linux-on feltelepül,
> FreeBSD sokadszorra történő scriptátírás utáni nekifutásra sem
> igazán... :(
Szia

Emlekeim szerint egy 5.2RC-n probaltam a linux emut hasznalva. Nekem
csak teljesitmenybeli gondjaim voltak, az meg visszavezetheto az
emulacios futtatasra meg a hozza nem ertesemre :), ergo most f-protot
hasznalok mert az van nativ freebsd-s binarisban. Amugy linux alatt
hasznalom a kaspersky-t postfixel+amavissal es tapasztalataim szerint
jo.

Ha kuldesz valami infot arrol is, hogy mit mond miert nem megy, akkor
talan tobbet tudunk segiteni :).

Zsolt, ha igaz ...